ANNONSKÖPEN FLYTTAS NÄRMARE CONTENTSKAPANDET

Det var bara onsdag när jag skrev det här men veckan hade redan bjudit på tre Resuményheter om nya byråer som kombinerar innehållsskapande och medieköp. Välkomna till contentvärlden säger vi till en pr/mediebyrå, en mediebyrå/contentbyrå och en reklam/mediebyrå. Det är en naturlig utveckling som kommer fortsätta 2019 i takt med att medielandskapet och konsumenter blir mer snabbrörliga och föränderliga. Då krävs täta skott och snabb leverans mellan innehåll och distribution.


Om #contentinsikter2019
Trendspaningar ser alltid likadana ut från ett år till ett annat och de är sällan applicerbara nu på direkten. Därför gör jag nu ett försök att istället för spaningar ge mina bästa insikter om content marketing inför 2019. 
Följ alla
contentspaningarna här.

This entry was posted in contentinsikter2019. Bookmark the permalink.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

jag är ingen robot *